telefon 17 852 89 00 (pn-pt 07:15 - 17:45) | laptop e-Rejestracja
Slide

Skargi i podziękowania

Zgłaszanie Podziękowań

Akceptowalną przez Dyrektora Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ formą podziękowań składanych Pracownikom, w sytuacji chęci okazania przez pacjenta lub jego rodziny wyrazów uznania i wdzięczności, są jedynie pisemne podziękowania przedłożone po zakończeniu leczenia, na ręce Pracownika, za pośrednictwem Jego bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PCM w Rzeszowie SP ZOZ.

Słowa podziękowania mogą podlegać udostępnieniu na stronie internetowej PCM w Rzeszowie SP ZOZ w zakładce: „Informacje/Podziękowania od pacjentów", jak i na tablicach informacyjnych Przychodni.

Zgłaszanie skarg i wniosków

Skargi i wnioski mogą być wnoszone:

  • Pisemnie

  • Osobiście w Sekretariacie Dyrekcji Centrum Medycznego,

  • Drogą pocztowa na adres: 35-201 Rzeszów, Pl. Dworcowy 2,

  • Poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  • Ustnie

Skargi i wnioski wnoszone ustnie przyjmuje:

  • Dyrektor Centrum Medycznego w każdy wtorek od godz. 10:00 do 11:00, w inne dni po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

  • Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa w każdy poniedziałek w godz. 7:30 - 8:00, w inne dni po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.

  • Osoba wyznaczona przez Dyrektora na czas swojej nieobecności.

 

Podziękowania