Zgłaszanie Podziękowań
Akceptowalną przez Dyrektora Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ formą podziękowań składanych Pracownikom, w sytuacji chęci okazania przez pacjenta lub jego rodziny wyrazów uznania i wdzięczności, są jedynie pisemne podziękowania przedłożone po zakończeniu leczenia, na ręce Pracownika, za pośrednictwem Jego bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora PCM w Rzeszowie SP ZOZ.
Słowa podziękowania mogą podlegać udostępnieniu na stronie internetowej PCM w Rzeszowie SP ZOZ w zakładce: „Informacje/Podziękowania od pacjentów", jak i na tablicach informacyjnych Przychodni.
Zgłaszanie skarg i wniosków
Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
-
Pisemnie
-
Osobiście w Sekretariacie Dyrekcji Centrum Medycznego,
-
Drogą pocztowa na adres: 35-201 Rzeszów, Pl. Dworcowy 2,
-
Poczty elektronicznej na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Ustnie
Skargi i wnioski wnoszone ustnie przyjmuje:
-
Dyrektor Centrum Medycznego w każdy wtorek od godz. 10:00 do 11:00, w inne dni po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
-
Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa w każdy poniedziałek w godz. 7:30 - 8:00, w inne dni po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
-
Osoba wyznaczona przez Dyrektora na czas swojej nieobecności.
Podziękowania
Podziękowanie z dnia 12.07.2024 r.
Informacja do P. Dyrektora Przychodni
Dziękuję bardzo za bardzo miłą i grzeczną obsługę Pań w Rejestracji, korzystam od kilkudziesięciu lat z tej fachowej obsługi.
Jako kilkudziesięcioletni pacjent zawsze grzecznie i profesjonalnie jesteśmy obsłużeni.
Proszę mieć to na względzie przynajmniej przy nagrodach.
Wdzięczna pacjentka
J. K.

